Щорічно, наприкінці навчального року в ВСП «Олександрійський аграрний фаховий коледж БНАУ» проводяться студентські науково – практичні конференції. Вони є невід’ємною формою висвітлення підсумків наукової роботи і водночас ефективним засобом об’єктивного вияву обдарованої студентської молоді, реалізації набутих ними здібностей, активізації навчально-пізнавальної діяльності.
Метою конференції є залучення студентів до науково — практичної діяльності, стимулювання та підтримка ініціативи молоді.
Завданням конференції є встановлення творчих контактів, стимулювання зацікавленості студентів до громадської діяльності, створення умов для реалізації інноваційного потенціалу молоді.
На конференціях студенти набувають навичок публічних виступів, спілкувань з аудиторією, уміння аргументувати свою точку зору. Все це сприяє розвитку ерудиції, формуванню творчого мислення, уміння вести дискусію і вміння працювати з науковою літературою.
Участь у науково-практичних конференціях надає студентам сильну емоційну й стимулюючу дію, посилює інтерес до науково-дослідної роботи, підвищує інтерес до організації та її проведення.
За підсумками науково – дослідної роботи у 2021 – 2022 навчальному році циклові комісії відібрали такі кращі роботи гуртківців:
Циклова комісія загальноосвітніх, гуманітарних та соціально-економічних дисциплін представила роботи з таких кабінетів та лабораторій:
Кабінет «Менеджменту, маркетингу, економіки та організації ветеринарної справи» Тема пошукової роботи підприємницько – економічного гуртка: «Бізнес – план інвестиційного проекту реалізації побутових послугу виробничому підприємництві»
Номінація: Інноватика в організації самостійної роботи студентів
Рецензент: Рибалко Тетяна Іванівна, викладач технологічних дисциплін вища атестаційна категорія.
В пошуковій роботі подана розробка бізнес- плану інвестиційного проекту реалізації побутових послуг у виробничому підприємництві на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Либідь».
Розроблені розділи роботи та розраховані показники можуть бутивикористані для складання бізнес- планів, аналізу фінансового станута прийняття управлінських рішень у виробничому підприємництві.
Керівник гуртка — викладач Копту О.І.
Кабінет «Української мови».
Дослідницька робота.
Тема «Походження та розвиток української мови».
Мета: аналіз формування найбільшого скарбу народу – мови.
Над роботою працювали такі студенти: Дідик Катерина, Білоус Артем, Лисак Богдан, Блажко Марія, Тикеля Вікторія, Короп Вікторія, Кузнецов Сергій, Білоус Тарас, Павлючук Марія.
Керівник гуртка — викладач Лисак В.В.
Кабінет «Математики».
Навчальний проект.
Тема «Математика у ветеринарній медицині».
Мета: аналіз математичних знань, які застосовуються у роботі ветеринара.
Активну участь приймають студенти першого та другого курсів, а саме: Кузнєцов Сергій, Пустовойченко Констанція, Станіславенко Катерина, Гірейко Кирило, Шмонденко Олександра. Гавришевський Ігор.
Керівник гуртка — викладач Сагайдюк Т.Я.
Кабінет «Української літератури».
Пошукова робота.
Тема «Розвиток української драматургії і театру 70 – 90-х років XIX століття».
Мета: дослідження зародження та розвитку українського театру, ознайомлення з історичними постатями української драматургії.
Роботу виконували такі студенти: Блажко Марія, Кірілова Даша, Рудь Аліна, Бельницька Анастасія, Іщенко Сергій.
Керівник гуртка — викладач Усик Ю.С.
Кабінет «Іноземної мови».
Дослідницька робота.
Тема «Творчість Вінсента Ван Гога очима дитини».
Мета: ознайомлення з особливостями нідерландського художника Вінсента Ван Гога; погляд на життя та творчість художника під іншим кутом.
Активну участь приймають студенти другого курсу: Бичек Артем, Бояр Софія, Над’ярних Дар’я, Мазур Анастасія, Черкаський Владислав, Вдовицька Олександра, Ткаченко Анастасія, Максимишин Дмитро, Овчарюк Ліда.
ЕСТАФЕТУ ПЕРЕХОПЛЮЄ: Циклова комісія ветеринарних дисциплін.
Лабораторія «Ветеринарно-санітарної експертизи з основами технологій переробки продуктів тваринництва» презентує: Науково-дослідницьку роботу «Мікроспорія».
Інноватика: організація наукових досліджень.
Напрямок діяльності гуртка дослідницько-експериментальний, що передбачає залучення студентів до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи.
Роботу виконала: Качановська Анастасія Павлівна студентка В-41 групи
студентка ВСП «Олександрійського аграрного фахового коледжу Білоцерківського НАУ»
Науковий керівник: Овчаренко Валерій Федорович Викладач ВСП «Олександрійського аграрного фахового коледжу Білоцерківського НАУ»
Мета дослідження: розробка ефективних заходів профілактики і лікування мікроспорії для приватного сектору.
В роботі поставлені наступні завдання : розробити комплекс профілактичних заходів для попередження захворювання тварин мікроскопією, визначити ефективність лікування за схемами яку ми пропонуємо, вивчити економічну ефективність лікування та обґрунтувати запропоновані заходи по лікуванню і профілактиці захворювання котів.
Рецензент Гулай Віталій Володимирович кандидат сільськогосподарських наук
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.
В роботі поставлені наступні завдання : розробити комплекс профілактичних заходів для попередження захворювання тварин мікроскопією, визначити ефективність лікування за схемами яку ми пропонуємо, вивчити економічну ефективність лікування та обґрунтувати запропоновані заходи по лікуванню і профілактиці захворювання котів .
Науково-дослідницька робота «Мікроспорія» розглянута і схвалена на засіданні гуртка.
Кабінет паразитології та епізоотології
Номінація: Інноватика в організації практичного навчання студентів
Укладачі: члени гуртка Кімлик Юлія Сергіївна, Полушко Вікторія Сергіївна (група В-32).
Викладач: Заріцька І.М., Лимар Т.А.
Рецензент- викладач ветеринарних дисциплін Бахмач В.І.
Виконана робота сприяє поглибленню знань студентів, розвитку аналітичного мислення, вмінню науково обґрунтувати підібрані ними методи та способи роботи.
В даній роботі досліджується проміжний живитель – риба свіжоморожена на життєздатність личинкової стадії анізакід.
Дослідна робота проводилась згідно інструкції з ветеринарно-санітарної
гельмінтології оцінки риби, зараженої анізакідами, методів її знезараження та використання від 04.05 2000 р.
Дослідження є актуальним в наш час враховуючи сильну інвазію враження цим гельмінтом морської риби.
Метод використовують в лабораторіях міжрайонних та ЛВСА на ринках та на підприємствах переробці морської риби.
Лабораторія « Внутрішні незаразні хвороби»
В роботі та відеофільмові до роботи описано та досліджено методи , метою яких є виявлення больової реакції з боку травмованої сітки на пальпацію , перкусію та інші маніпуляції.
Робота може бути використана для підготовки та проведення занять з даної теми.
Виконана робота сприяє поглибленню знань студентів, розвитку аналітичного мислення, вмінню науково обґрунтувати підібрані ними методи та способи роботи.
Протягом навчання наші студенти звикають до формату: лекції, семінари, лабораторні та практичні заняття, колоквіуми тощо. Однак, такий вид роботи, як участь у наукових конференціях, в більшості випадків лякає навіть студентів-відмінників. Ми спробували розібратися, що це за страшний звір — «наукова конференція», і як його приручити. В цій публікації зібрані відповіді на найбільш популярні питання, які виникають у студентів спеціальностей: «Ветеринарна медицина», «Агрономія» та «Технологія виробництва та переробки продукції тваринництва»(і не тільки в них).
Було цікаво та змістовно!
Циклова комісія технолгічних дисциплін
СЬОГОДНІШНІЙ ЕТАП КОНФЕРЕНЦІЇ ПРИСВЯЧЕНО ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ
Викладач О.В.Чобенко зі своєю вихованкою перехоплюють естафету марафону!
Фізичні вправи – запорука міцного здоров’я та гарного настрою!
Далеко не останню роль в підвищенні імунітету відіграє фізична активність. Помірні фізичні навантаження сприяють прискоренню кровообігу, що покращує живлення органів імунної системи та забезпечує безперешкодне надходження крові, а отже і клітин імунної системи до більшої кількості ділянок організму. Кількість скорочень м’язів та судин під час виконання фізичних вправ значно збільшується, що сприяє тренуванню тканин, з яких вони збудовані. Так вони стають більш міцними, витривалими та стійкими до навантажень.
Під час виконання фізичних вправ прискорюється метаболізм та швидкість руху лімфи в організмі, що надзвичайно важливо для забезпечення процесів детоксикації, а також для стимуляції відновлювальних процесів у тканинах. Займаючись фізкультурою, Ви посилюєте синтез багатьох важливих речовин у тілі, зокрема гормонів, баланс яких необхідний для нормального функціонування залоз внутрішньої секреції та нервової системи.
Отож, виконання щоденних фізичних вправ протягом 10–50 хвилин покращить стан фізичного та психічного здоров’я кожного з Вас, забезпечить підтримання фізичної підготовленості на належному рівні та зміцнить імунну систему.
Заняття фізичною культурою не лише поліпшують спортивну форму, але й піднімають настрій та допомагають позбавитися поганих думок, а їх дуже багато скрізь, особливо в сучасних медіа. Тому пам’ятайте, що ендорфіни, позитивні емоції, які виробляються під час фізичних вправ – це те, що зміцнює наш імунітет.
Тому ефективним буде проведення студентами самостійних занять фізичними вправами в умовах, у яких мешкає студент (під час адаптивних карантинних заходів заняття проводяться вдома або в гуртожитку). БУДЬТЕ ЗДОРОВІ РАЗОМ З НАМИ!!!!!!
Щиро вдячні за наполегливу працю викладачам — керівникам гуртків та студентам, що прийняли участь у конференції.
Ми пишаємось вами! Так тримати!!!