Skip to content
ВСП "Олександрійський аграрний фаховий коледж Білоцерківського НАУ"
Телефон: (05235) 7-43-02 , Адреса: вул. Діброви, 85, м. Олександрія, Кіровоградська обл., 28000
Головна сторінка
Видатний олександрієць Д. Чижевський, а ми є його нащадки! Історія поруч….
Conferenceо – щорічний науковий аналіз роботи в коледжі
Студентське самоврядування в коледжі
Студенти – наша гордість!
Студенту
Рада Студентського Самоврядування
Тести для здобувачів освіти ВСП “Олександрійський АФК БНАУ”
Рейтинг студентів 1 – 4 курс
Розклад занять, іспитів та заліків
Бібліотечний фонд ВСП “Олександрійський АФК БНАУ”
Коди Classrom
Абітурієнту
Вступна кампанія 2023 – дорожня карта вступника
Перелік документів до вступу, КП
Як зареєструватись на НМТ?
Інформація для абітурієнтів, що є військовозобов”заними
Умови проходження НМТ 2023 та перелік предметів під час складання НМТ
Рекомендації МОН щодо термінів вступної кампанії 2023 року! Знай більше!
Мова освітнього процесу
Правила прийому на 2024 рік
Комплект документів для вступу в ЗО
Вартість навчання
Обсяги прийому
Ліцензії та сертифікати
Мотиваційний лист: питання та відповіді!
Перелік конкурсних предметів (вступних іспитів, творчих конкурсів)
Критерії оцінювання та перелік питань з індивідуальної усної співбесіди з української мови
РОЗКЛАД складання ІУС НА БАЗІ ПЗСО
Історія коледжу
Історія коледжу у фотографіях
Вступна кампанія
Перелік спецільностей за якими ведеться підготовка у ВСП «Олександрійський аграрний фаховий коледж БНАУ”
Розклад вступних випробувань
Викладачу
Пріоритетні завдання виховної роботи на 2024-2025 навчальний рік. Напрямки виховної та позанавчальної роботи в коледжі та гуртожитку.
Таблиця розрахунку рейтингу викладача
Платформа ZOOM: поради для викладача
Річний звіт про діяльність викладача в ВСП “Олександрійський АФК БНАУ”
Річний звіт в.о. директора за 2023р
Колектив
Вітання для працівників педагогічного колективу від Адміністрації коледжу!
Структура та органи управління
Знай ці дати за українським сімейним календарем
Юридичний портал
На черговому засіданні Уряду затверджено рішення про Порядок переведення на навчання за кошти державного бюджету окремих категорій здобувачів фахової передвищої, вищої освіти, які були зараховані на навчання до 2021 року включно на місця, що фінансуються за кошти фізичних або юридичних осіб.
Вакансії
Білоцерківський національний аграрний університет оголошує конкурс на заміщення посади директора Відокремлений структурний підрозділ «Олександрійський аграрний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету».
Новини
Освітньо – професійні програми спеціальностей для МС, ФМБ
Освітньо – професійна програма спеціальностей для ФМБ
Освітньо – професійна програма спеціальність 201 Агрономія
Освітньо – професійна програма Агрономія Навчальний план(робочий) 2022 – 2023рр.
Освітньо – професійна програма спеціальність 204 Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва
Освітньо – професійна спеціальність програма 211 Ветеринарна медицина
Розпорядження про право проводити освітню діяльність для ВСП “ОАФК БНАУ”
Циклові комісії в ВСП “ОАФК БНАУ”
Циклова комісія технологічних дисциплін
Вотінцева Ірина Василівна
Дробот Олена Василівна
Криворот Євгеній Олександрович
Ремезов Яків Миколайович
Борищук Руслан Віталійович
Спільник Олена Василівна
Ніколенко Роман Андрійович
Шарова Людмила Миколаївна
Робочі програми за 2022н.р.
Птахівнику на замітку
А ви знали? Чим відрізняються коричневі яйця від білих
Галузь конярство: перспектива чи розкіш?
Циклова комісія ветеринарних дисципплін
Овчаренко Валерій Федорович
Бахмач Віктор іванович
Заріцька Ірина Миколаївна
Загоруйко Ліза Василівна
Чистяков Денис Сергійович
Харченко Оксана Миколаївна
Цікава мікробіологія
Запитайте у ветеринарного лікаря!
Вакцинація котів і собак
Як розмовляє кішка
Колежанські щорічні традиції
Циклова комісія загальноосвітніх, гуманітарних та соціально-економічних дисциплін
Гарний початок – половина роботи
Діордіца Іван Миколайович
Білоус Інна Василівна
Вяла Світлана Вячеславівна
Соловйова Тетяна Іванівна
Копту Олена Іванівна
Євдокімова Тамара Іванівна
Усик Юлія Станіславівна
Чобенко Анастасія Вікторівна
Чобенко Олександр Валерійович
Лисак Вікторія Валеріївна
Гончар Микола Володимирович
Професійний саморозвиток викладача
ПОЛОЖЕННЯ ВСП “ОАФК БНАУ”
Нормативно – правова база освітнього процесу в Коледжі
Практичне навчання в ВСП “ОАФК БНАУ”
Виховна робота в коледжі
Будні коледжу під час воєнного стану
Фото виставка, яку відвідали студенти коледжу “Наше серце сталь”пам”ятаймо ГЕРОЇВ АЗОВУ! Стигне кров, завмирає серце та перехоплює дух!
Виставка “Реалії війни”. Студенти ВСП “ОАФК БНАУ” діляться враженнями.
Волонтерські напрямки роботи від наших викладачів та студентів!
Патріотична онлайн – фільмотека
Музичний фронт коледжу
Творчі зустрічі “Україна понад УСЕ”
Рідний край
Велика весняна ТОЛОКА
У ВСП “ОАФК БНАУ” завітав ВЕРТЕП!
Поради та корисні посилання під час воєнного стану
Дистанційні виховні заходи
Тести для здобувачів освіти ВСП “ОАФК БНАУ”
Психологічний ХАБ СТІЙКОСТІ
На зв”язку психолог
ANONS
Фотовиставка. Міський музейний центр запрошує!
Як відпустити минулий рік і спланувати щастя у новому 2023році
Психологія в усіх сферах життя
Комунікативний тренінг: “Я підліток!”
Молодіжна субкультура ПВК “Редан” або “Рьодан”. У чому небезпека?
Розмова із психологом: “Як контролювати Свій психологічний контейнер?”
Не будь залежним від гніву!
Як підготуватись до ZOOM конференції: корисні поради від психолога
Дистанційне навчання без стресу
5 причин, які пояснюють чому ми все беремо близько до серця
Як уникнути психологічних втрат. Будь на сторожі!
що таке газлайтинг…
5 порад як підготувати себе до весни
Відключення світла та наше психологічне здоров”я
Як подолати ПТСР та ГСР… особливо актуально в повоєнний час!
Переведення годинника на зимовий час, істотні психологічні проблеми та як їх подолати
Лідерство, як соціальний феномен
Що таке депресія?
Сам Собі психолог! Тримай Свій психологічний стан під контролем…
Чому варто пити чай?
Міф про психологів
Програма для перевірки робіт на (запозичення)тобто ПЛАГІАТ
Робота атестаційної комісії ВСП “ОАФК БНАУ” у 2023 – 2024 н.р.
Організація фізичного виховання в коледжі
Фінансова звітність ВСП “ОАФК БНАУ” 2023 – 2024 рік
Охорона праці та безпека життєдіяльності ВСП “ОАФК БНАУ”
Заходи спрямовані на запобігання та протидію “булінгу” та “корупції” у ВСП “ОАФК БНАУ”
Рекомендовані до зарахування на основі вступу БСО_2 та ПЗСО (небюджет) — (агро, техно, вет. мед.)
Школа «Професійної адаптації молодого викладача»
Положення про відділення у ВСП «ОАФК БНАУ»
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Відділення — це структурний підрозділ фахового коледжу (далі Коледж) ВСП «Олександрійський аграрний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», що об’єднує навчальні групи з однієї або кількох спеціальностей, у яких навчаються не менше 150 здобувачів фахової передвищої освіти за різними формами навчання, методичні, навчально-виробничі та інші підрозділи. Допускається створення відділення, що об’єднує навчальні групи з однієї або кількох спеціальностей, у яких навчаються не менше 200 здобувачів фахової передвищої освіти за заочною, дистанційною або вечірньою формами здобуття освіти.
1.1 Право на реалізацію освітньої діяльності відділення має з моменту отримання закладом освіти ліцензії на відповідні спеціальності.
1.2 У своїй діяльності відділення керується Законом України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фахову передвищу освіту», чинних Постанов Кабінету Міністрів, наказів та листів Міністерства освіти і науки України, Положенням про коледж.
1.3 Відділення створюються, ліквідуються або реорганізуються рішенням директора коледжу відповідно до Закону України «Про фахову передвищу освіту».
1.4 До складу відділення входять циклові комісії, що провадять освітню, методичну діяльність за певною спеціальністю , групою спеціальностей однієї або споріднених галузей, можуть проводити дослідницьку діяльність за певною дисципліною (групою дисциплін).
1.5 Керівництво відділенням здійснює завідувач. Завідувач відділення призначається на посаду директором Коледжу за погодженням з педагогічною радою з числа педагогічних працівників, які мають ступінь магістра і стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як п’ять років.
1.6 Завідувач відділення забезпечує організацію освітнього процесу, виконання навчальних планів і програм навчальних дисциплін, здійснює контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, навчально-методичною діяльністю викладачів відділення.
1.7 Повноваження завідувача відділення визначаються положенням про відділення, що затверджується Педагогічною радою.
1.8 Відділення здійснює свою діяльність на основі річних планів, укладених згідно з нормативними документами, що визначають роботу відділення.
II. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ, НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛЕННЯ
2. 1 Основними завданнями відділення є:
— підготовка молодших спеціалістів/фахових молодших бакалаврів відповідно до вимог стандартів освіти;
— забезпечення високої професійної якості підготовки фахівців;
— співробітництво з установами, підприємствами, організаціями, закладами освіти для забезпечення змісту підготовки фахівців із спеціальностей відділення;
— створення умов для задоволення потреб особистості в інтелектуальному, культурному, моральному та фізичному розвитку;
— координація роботи з підготовки підручників, навчальних посібників, методичної, наукової та іншої літератури за профілями відділення;
— поліпшення освітнього процесу, утримання матеріально-технічної бази відділення та соціальної інфраструктури;
— забезпечення академічної доброчесності в системі фахової передвищої освіти;
— пропаганда фізичної культури і спорту як здорового способу життя студентів.
2. 2 Основними напрямами діяльності відділення є:
— забезпечення єдності професійної підготовки для системи освіти;
— реалізація стандартів освіти, розробка освітньо-професійних програм, навчальних та робочих програм у відповідності до потреб освітнього процесу;
— здійснення профорієнтаційної роботи, проведення своєчасного аналізу підготовки кадрів із спеціальностей відділення, сприяння працевлаштуванню випускників;
— інтенсифікація процесу навчання, впровадження в освітній процес новітніх освітніх технологій;
— інтеграція освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності здобувачів освіти, визначення баз проходження навчальних та виробничих практик;
— забезпечення ефективної діяльності викладачів циклових комісій,стабільності педагогічних кадрів, створення умов для росту їх професійної майстерності;
— підвищення результативності науково-дослідної діяльності викладачів циклових комісій та науково-дослідної роботи студентів;
— формування органів студентського самоврядування,сприяння студентським організаціям у забезпеченні норм та нормативів соціально-побутових умов навчання та проживання студентів у гуртожитку;
— удосконалення методів і форм виховної роботи зі студентською молоддю,
— посилення ролі кураторів та керівників груп у процесі виховання студентів;
— затвердження планів роботи й звітів про роботу відділення за рік;
— розробка та здійснення заходів щодо вдосконалення освітнього процесу з метою підвищення якості підготовки студентів;
— організація обліку успішності студентів, ведення журналів академічних груп, заповнення заліково-екзаменаційних відомостей, контроль за формуванням індивідуальних планів студента та іншої студентської документації, підведення підсумків й аналіз сесій;
— формування рейтингів студентів для призначення стипендій студентам відділення згідно з існуючим положенням;
— представлення та призначення іменних стипендій;
— подання матеріалів на заохочення та преміювання студентів;
— переведення студентів з курсу на курс, з однієї форми навчання на іншу, надання академічних відпусток, повторне навчання, міжвузівський перевід, відрахування, поновлення, зарахування та випуск студентів, зміна прізвищ, ведення контингенту студентів.
III. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАВІДУВАЧА ВІДДІЛЕННЯ ТА ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ
Завдання і обов’язки:
— вивчати склад студентів;
— брати участь у роботі приймальної комісії, в організації профорієнтаційної роботи;
— комплектувати склад груп нового прийому, бере участь у підборі кандидатур кураторів груп;
— організовувати складання типових угод студентів нового набору про підготовку фахівців з вищою освітою;
— організовувати і контролювати виконання викладачами навчальних планів і програм;
— спільно з кураторами підбирати кандидатуру голів ради груп;
— контролювати складання рейтингових списків студентів на призначення академічної стипендії:
— складати план роботи відділення і забезпечує його виконання;
— готувати навчальний графік роботи по семестрах студентів відділення;
— організовувати і контролювати хід проведення методичних заходів на відділенні;
— здійснювати постійний контроль за термінами і якістю проведення заліків домашніх завдань, курсових робіт;
— контролювати своєчасну здачу курсових робіт в архів;
— контролювати терміни і якість написання звітної документації студентами — про проходження виробничої та переддипломної практики:
— контролювати проведення роботи по атестації викладачів;
— контролювати організацію проведення рейтингової оцінки роботи викладачів відділення;
— контролювати підготовка викладачів до педради, методоб’єднання, семінарів, відкритих занять;
— організовувати підготовку повідомлень у фахові та періодичні видання;
— організовувати і контролювати методичне забезпечення навчальних дисциплін;
— виконувати вказівки заступників директора з питань навчальної, виховної та навчально-виробничої підготовки студентів;
— організовувати профорієнтаційну роботу на відділенні;
— сприяти організації органів студентського самоврядування на відділенні, допомагати їм вести відповідну документацію;
— здійснювати методичну допомогу молодим викладачам, молодим кураторам;
— вести індивідуальну роботу по працевлаштуванню випускників відділення;
— вести контроль за санітарним станом кабінетів і лабораторій;
— готувати необхідну документацію для роботи екзаменаційної комісії та атестації здобувачів освіти (наказ про допуск, зведені відомості, залікові книжки);
— контролювати оформлення і ведення журналів навчальних занять груп відділення, особистих карток студентів, залікових книжок;
— вести встановлену документацію на відділенні;
— аналізувати підсумки екзаменаційних сесій по семестрах, складати звіт по цих підсумках, підводити підсумок здачі модулів та тематичного контролю студентами;
— готувати пакет документів по акредитації спеціальностей;
— забезпечувати участь відділення у виставці педагогічного досвіду і технічної творчості молоді, дописування у фахову та періодичну пресу;
— перевіряти підготовлені дані та документи для формування замовлень на виготовлення документів про освіту (дипломів, свідоцтв про ПЗСО) та відповідність оцінок у додатках до дипломів, свідоцтво про ПЗСО.
Права:
— готувати проекти наказів по відділенню;
— заохочувати і притягати до дисциплінарної та іншої відповідальності студентів за вчинки, які дезорганізовують навчально-виховний процес у порядку, встановленому Положенням закладу та правилами внутрішнього розпорядку;
— бути присутнім на заняттях та заходах груп відділення;
— в необхідних випадках вносити тимчасові зміни в розклад занять даного дня;
— давати обов’язкові для виконання розпорядження безпосередньо підпорядкованим працівникам і контролювати їх своєчасно виконання;
— здійснювати заходи по підготовці та атестації викладачів навчального закладу;
— подавати керівництву закладу освіти пропозиції про заохочення працівників та студентів і накладання стягнень на порушників трудової та навчальної дисципліни;
— контролювати дотримання працівниками та студентами Правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.
ІV. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ВІДДІЛЕННЯ
4.1 Контроль за діяльністю завідувача відділеннями здійснює завідувач навчально методичного кабінету та заступник директора з навчальної роботи.